عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

آرامشی که این روزها دارم را ،
مدیون انتظاراتی هستم که دیگر از کسی ندارم!
[تصویر:  13511769701.jpg]

نظرات 8 + ارسال نظر
sahar دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 05:37 ب.ظ http://khoosheye-ashk.persianblog.ir/

خیلی جمله قشنگیه...
عکسشم خوشگله
مرسی

.... یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 02:20 ب.ظ

سلام عزیز تو دخملی؟

salam
chetor?
shoma?

محسن چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام
از طرز حرف زدن بعضی ها خیلی بدم میاد دخملی یا پسملی چرا مثل آدم حرف نمی زنند تازه وقتی حس فضولیشون گل میکنه که واویلا میشن.

salam
bara shoma che fargi mikone/
harfetono bezanin
hala in vasat ki mesle adam nist?
reayate adab bazi vagta vajeb mishe in yadeton nare
movafag bashin

* چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 12:56 ق.ظ

[ بدون نام ] شنبه 27 آبان 1391 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام دوست عزیزم :فکر نمی کردم واسه یه سوال از شما باید به همه دنیا جواب بدم >خوب قالب وبت نوشته هاش و اسمش نظرمو جلب کرد .آقا محسن اگه ناراحتت کردم عذر میخواهم کاش به همه .....از آدم هایی که مثل یه شکارچی منتظر فرصتی هستن به آدم حمله کنند بیزارم کاش مشکل هممون فقط این طور حرفیدن بود اما صد حیف فقط همین و میتونم بگم .
سربلند و موفق باشی {عزیز}

salam
man nemidonam chi migino mokhatabeton kiye
aga mohsen kiye

... شنبه 27 آبان 1391 ساعت 12:42 ب.ظ

─────▄▌▐▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▌
───▄▄██▌█ ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿ سلام
▄▄▄▌▐██▌█ ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿برات گل اوردم عزیز
███████▌█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▌
▀(@)▀▀▀▀▀▀▀(@)(
@)▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀(@)▀ الان فکر کنم دیگه از دستم ناراحت نیستی رو سیاهی بمونه واسه بعضیها

salam
mamnunam
kash mishod midonestam in gola az tarafe kiye
dar har sorat motashakeram

باران زده سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام اپم

elina.666 یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 02:38 ق.ظ http://Samsongs.blogfa.com

مطالبت قلبمو به درد میاره ... با خوندنشون واقعا حسم به اوج میرسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد